hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > خراسان جنوبی| اجرای چهارشنبه‌بازار جدید در مدت‌زمان 6 ماه

خراسان جنوبی| اجرای چهارشنبه‌بازار جدید در مدت‌زمان 6 ماه

شهردار بیرجند گفت: تلاش می‌شود فاز نخست پارک خطی قبل از آغاز ماه مبارک رمضان به بهره‌برداری برسد و پیش‌بینی‌شده در این مکان ایستگاه دوچرخه‌سواری، وسایل ورزشی، میدان اجتماعات و ورزشی و مکان‌های رفاهی تعبیه شود که انتهای آن به پارک جنگلی ختم می‌شود. 

به گزارش تسنیم، محمدعلی جاوید گفت: مسئولان کشور بارها شهر بیرجند را در بین 1400 شهر کشور به‌عنوان تمیزترین شهر معرفی کرده‌اند که این مسئله از فرهنگ، اعتقادات دینی، همکاری و هماهنگی بین شهروندان و شهرداری نشات می‌گیرد. او اظهار داشت: با توجه به اینکه هیچ‌گونه کمک دولتی به شهرداری‌ها نمی‌شود شهرداری باید درآمدها، حقوق کارکنان، پروژه‌ها و فعالیت‌های روزمره خود را بدون وابستگی انجام دهند که خود کار بزرگی است. جاوید هزینه بلیت اتوبوس‌ها را مرتبط با بالا رفتن هزینه استهلاک و حامل‌های انرژی دانست و ادامه داد: در ارتباط با ورودی‌های شهر که مطالبه عمومی شهروندان است سال گذشته زیباسازی بلوار عبادی انجام و تعریض دو طرف خیابان صورت گرفت و علیرغم اینکه بحث میدان خارج از محدوده است بی‌تفاوت نبوده و با راه و شهرسازی همکاری داریم. شهردار بیرجند از طرح کامل و بلندمدت در بحث طرح جامع ترافیکی خبر داد و افزود: در زمینه بحث ورودی‌های شهر، زیباسازی بلوار امام رضا (ع) شامل نورپردازی، فضای سبز و جداول آن نیز از میدان آزادی تا تقاطع چهارراه صیاد در حال انجام است.

او با اشاره به اجرای چهارشنبه‌بازار جدید با هزینه کرد سه میلیارد و صد میلیون تومان در مدت‌زمان 6 ماه ادامه داد: این اقدام در جهت مطالبات شهروندان و با هدف کمک به منطقه کم برخوردار شهر صورت گرفته است. او ابراز امیدواری کرد فاز اول پارک نشاط (پارک خطی) قبل از آغاز ماه مبارک رمضان به بهره‌برداری برسد و پیش‌بینی‌شده در این مکان ایستگاه دوچرخه‌سواری، وسایل ورزشی، میدان اجتماعات و ورزشی و مکان‌هایی مانند فست فود و اغذیه‌فروشی تعبیه‌شده که انتهای آن به پارک جنگلی ختم می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد